joi, 22 august 2013

Tgia., Wood


Eu cred ca poezia se scrie toamna.  N-am citit asta undeva- candva ci propria cugetarea are radacini in senzatii vizuale  si rostiri soptite… anul asta am rostit cuvantul toamna, intr-un decor mirific (ce noroc!) si cuvantul nu mi s-a mai parut tristo-poetic… am spus toamna uitandu-ma la primele frunze aramii aduse de vant din inima muntelui padure…  jos, la malul unui lac cu lebede prezente… am simtit toamna si cu ombra naturale si cu porpora si cu arancio si un pic de violetto, un blu cobalto si terra di siena scura, un nero subtire si aruncat pe marginea unei frunze de toamna… am lasat il verde cu toate nuantele lui in inima muntelui padure… sa-l regasesc, poate, vara cealalta… in un'altra vacanza…

P.S.   Chiar sunt norocoasa sa primesc un dar asa pe sufletul meu… o noua trusa de pictura… Milano a fost prin preajma… prietenele stiu povestea… un inceput de toamna cu poezie!



P.P.S.   La multi ani, D…..Wood!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu