luni, 9 decembrie 2013

BIBLIA SI MUZICA...

File:Música Gospel - Representando Bíblia + CD.JPG
BIBLIA SI MUZICA...


Raman cu spiritul lui Nelson Mandela si astazi... si chiar daca am adus stereotipul de la inceputul frazei, imi exprim cea mai autentica bucurie pe care o poate da doar un CONCERT GOSPEL! Virginia State Gospel Chorale, care a cantat de multe ori pentru Papa, intr-un Celebrate Christmas, poposit asta seara la Constanta, in lungu-i turneu prin Debretin, Lugano, Padova, Prato, Roma, Napoli, Siena, Catania, Firenze. Au fost 35 de artisti semifinalisti America"s Got Talent si un J. DAVID BRATTON unic, cu care, de altfel, nu am ratat o fotografie! David Bratton este numarul unu, de 15 saptamani, in topul american in categoria gospel, cu piesa EVERY PRAISE! Vibrez de jazz si blues... si I pray in spirit de Craciun!

P.S. Pentru Ralu, cea care l-a cunoscut inaintea mea pe David Bratton la New York! Prin el, am fost in aceasta seara si cu tine...
 



Un comentariu:

  1. frumos si foarte interesant ! pentru mine sunteti un model de urmat , tare mult mi-as dori sa fac ce faceti dumneavoastra si sa am vocabularul dumneavoastra.
    Rodeanu Ionela

    RăspundețiȘtergere