vineri, 29 august 2014

Tgia., Rasarit





   ZORBA vs. ZEN

    M-am tot gandit ce pictura sa postez astazi, 29 august, o zi atat de apropiata de sfarsitul verii (everything is very good). M-am gandit initial sa postez un Rasarit, by me, fiindca tot l-am trait si pictat, vara asta, apoi m-am gandit sa caut un colt de plaja alb-negru pe care danseaza Zorba (dar nu l-am gasit, motiv pentru care dixit ca de asta e Zorba unic). Apoi am cautat febril/febrila (nu sunt sigura care-i forma corecta dar am o senzatie Zen ca sunt valabile ambele) prin “Marinele”-color ale lui Tonitza, Iser, Demetrescu si... si nu m-am putut decide (everything is very good).  Cu alte cuvinte, ce importanta are ce imagine postez pe blog atata timp cat everything is very good?! Cu Zorba chiar incep de luni, de-a dreptul si cu dreptul (incep oficial primul curs de dans) spre disperarea lui Zen pe care nu-l pot inca atinge cu niciun Namaste. Dar ce importanta are atata timp cat everything is very good?! Leit-motivul e din Sega, Namaste si e de citit!



P.S.     Lui Zorba! Alexis Zorba care, sper, ma va face Zen! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu