luni, 20 iulie 2015

Tgia., Grotta Azzurra





     Istoria te insoteste la tot pasul, ca un jurnal pe care il scrii in propria minte. Fiecare loc isi are istoria sa de viata, teama, iubire... intocmai ca pe un stadion, acolo unde se traiesc emotii, frici, iubire si ura, dorinta de a schimba, de a schimba cu adevarat. Muzica face si ea parte din aceasta istorie. Si pictura mea de mai sus! Il mondo mi guarda...

P.S.      Pe mine ma insoteste istoria la tot pasul, ca vreau sau nu vreau, doar remarc. O zi de vacanta in Grotta Azzurra din insula Capri, mi-a luat din ameteala muzicala ce-mi vaslea prin ochi si suflet si mi-a amintit ca aici, de fapt, era locul unde se retragea imparatul Tiberius pentru a se relaxa. Despre imparat ce sa mai scriu?!? ca doar am si eu dreptul la vacanta... poate  doar sa amintesc ca a fost cel de-al doilea imparat al Romei, urmas infiat al lui  Cezar Augustus si ca ultimii ani a condus Imperiul de la Capri. Pentru razboaie, sotii pe care le-a iubit sau pe care le-a acceptat din ratiuni politice, despre cumpatarea lui in a conduce Imperiul, despre pasiunile sale ascunse sau cunoscute, il mondo parlera...



                               Inscriptia de mai sus te intampina cand pasesti pe insula. Cezar Augustus, primul imparat al Romei, vorbeste la Capri, despre iubire. Il mondo vuole... 





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu