miercuri, 30 martie 2016

Van Gogh, Floarea-soarelui


 Vincent Van Gogh, Floarea soarelui




  Van Gogh a devenit preot, având  admirație pentru biserică. A părăsit-o, totuși, în favoarea picturii, dedicându-i-se până la moarte.  ”Am pictura în sânge!”, scria celebrul pictor. În fiecare tablou de-al său, se poate vedea galbenul, care l-a fascinat.  ”Soarele e lumină. În lipsa altor definiții mai potrivite mă simt obligat să folosesc expresiile galben, galben-sulf, galben-lămâie, galben mat. Cât de frumos este galbenul!”


  P.S.      N-am vrut să te ”post-impresionez”, Irina, cu florile mele de floarea-soarelui, luate din florile lui Van Gogh, dar faptul că el s-a născut într-o zi de 30 martie, iar tu a doua zi, m-a făcut să vă urez, amândurora, un artistic  La mulți ani!








Un comentariu:

  1. La mulți ani, Irina!
    Ani scăldați in energeticul, caldul si dulcele galben solar!
    Am fost martora naşterii,creşterii şi desavârşirii tabloului in care Floarea-Soarelui priveşte deschisă trecutul-apus, prezentul-răsărit si viitorul-orientat spre lumină.
    Adaug la aristica urare a Gianinei alte doua tablouri având ca temă floarea-soarelui,pictate de prietena noastra(unul original, celalalt inspirat).
    Te îmbrațişez cu mult drag, în căldura binefacatoare a soarelui primăvăratec!

    RăspundețiȘtergere