sâmbătă, 21 septembrie 2013

Casa fantomelor prietenoase




Casa fantomelor prietenoase

   De tacerea unei case nu te poti plictisi. Cu atat mai mult cu cat tacerea ascunde sute de ani. In mod real varsta Casei fantomelor prietenoase ( asa am botezat-o eu) era de aproximativ 500 de ani... si era o fosta manastire...
Din tacerea unei case poti afla multe povesti, daca te lasi purtat si de imaginatie si daca o privesti si cu mare atentie...
Si ce forta de iradiere pot avea peretii unei case atat de vechi...
Am locuit, recent, pentru cateva zile, in Casa fantomelor prietenoase, impreuna cu un grup de prieteni, in cea mai frumoasa si nebuna vacanta. A fost si prilejul unei dezbateri pe teme esentiale.  A venit vorba despre Dumnezeu.  Au fost discutii  ezitante, ingrijorate, pe alocuri sumbre dar si amuzante... si fiind cu totii niste persoane speciale, am clara convingere ca am fost tinta unor actiuni sacre... Cred ca Dumnezeu ne-a ghicit inocenta de fond si s-a amuzat de farmecul inimilor noastre. Fantomele nu ne-au facut rau, doar ne-au sicanat. Prezenta unui rozariu pe perete si a unei Biblii pe noptiera au fost, incontestabil, de bun augur!  Au fost  intr-un dialog prietenesc cu fantomele...  motiv pentru care le-am numit prietenoase.

P.S.   Pentru tot grupul de prieteni: K, F, A, A, E, R, G,I, A, care au locuit in misterioasa casa: Casa fantomelor prietenoase, din oraselul italian Sala Comacina. 

2 comentarii: