joi, 15 mai 2014

Brendea, Tentatia inocentei...


Cosmin Brendea, Tentatia inocentei...

   Brendea mi-a rapit inocenta. Tentatia inocentei...  Brendea m-a pus in incurcatura de cateva ori, atunci cand tot plonja prin straturi istorice mai putin explorate de, culmea, profa de isto ce sunt. M-a confuzat, ca sa spun asa, cu desenele si picturile lui expresionist- avangardist- tematice, facandu-ma sa apelez la o Ruga Divina, in speranta ca poate mi se sufla ceva- de undeva- de Sus... si sa descifrez nuanta celor spuse si desenate de el.  In asa incurcatura m-ai pus Brendea, cu Lucretia ta, eu crezand ca e Lucretia mea! Ai tratat acolo un mesaj al violentei care m-a cam... nu speriat, dar... ce mai!!! ai evocat, in galben- ocru, o clipa istorica din regalitatea romana, in cea mai potrivita nuanta! Si cat de mult imi place Istoria romana! Si, evident, nuanta!

P.S.  Ne asteapta cumva Roma prezenta, ca tot vine ziua Italiei in curand?!? Atasez o Ruga Divina, mai jos, la brat cu tine, Brendea! Cosmin Brendea.

C. Brendea, Rapirea Lucretiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu