joi, 18 septembrie 2014

Cascella, Camp inflorit

Michele Cascella, Camp inflorit


    Inspirata de atatea flori primite zilele acestea (va rog eu, stopati taierea  florilor si lasati-le pe camp sau acolo unde infloresc ele!) le-am acordat atentie si printr-o noua pictura by me, pe care, ce-i drept, m-am grabit sa o termin pana astazi, 18 septembrie, de ziua prietenei R., desigur, ca sa i-o pot oferi.  Pe langa preferinta mea de a picta flori, am tras cu ochiul la Michele Cascella, italianul care le-a pictat asa cum sunt ele: in toate culorile, intinse pe camp, mai adunate si simtindu-se in siguranta in gradini, diferite ca forma si origine, mai profunde sau superficiale in functie de perspectiva, de-a dreptul vii sau de-a dreptul moarte si uitate, chemate in mai multe limbi, arse de soare vara, atinse de inghet iarna, uscate dar hotarate sa revina la viata, primavara, imbratisate toamna si... nemuritoare prin insasi greutatea adjectivului. 





P.S.   Camp de flori  care-i zambesc  Soarelui si Roxanei, by Tgia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu