marți, 16 septembrie 2014

Catedrala Nationala a Mexicului





   Cumpleanos Feliz pentru Ziua Nationala a Mexicului, astazi, cand ascult intreaga zi, Mariachi! Fiind a doua tara preferata, dupa Italia, i-am acordat de cateva ori atentie si aici, pe blog, cand scriam despre similitudinea drapelului celor doua tari si atunci cand selectam picturile Fridei Kahlo... sau atunci cand ascultam muzica pasionala, cantata de Lila -si numai- Lila Downs. Despre tequilla n-am apucat inca sa scriu, probabil o voi face spre sfarsitul zilei muncitoresti, cand mi-am propus sa tin in fata, intr-un mod mexicano-feminin, un pahar din aniversata bautura. Acum ca tot am terminat propozitia de mai sus, imi este puuutin cam dificil sa vorbesc despre Catedrala Nationala a Mexicului, cea construita pe locul marelui templu aztec, acolo unde Cortez si toti viitorii lui mariachi au hotarat sa ridice un simbol. Ceasul Catedralei este, de asemenea, un alt simbol al Mexicului. Ca si Malaguena Salerosa.

    
P.S.  Lui Carlos! Santana. Mexican. Simbol mexican. Como el candor de una rosa (as the innocence of a rose)... Malaguena Salerosa...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu