marți, 23 decembrie 2014

Tgia., Valsul florilor




    Ascult muzica de fiecare data cand pictez. Astazi, Valsul florilor, muzica lui Ceaikovski si culorile mele: alb de zinc, albastru ultramarin, siena naturala, orange, un pic verde de crom si verde smarald... toate asezate pe o tava de argint invechit, pe un  vas de portelan, pe bucuroasele crizanteme si  pe toate fatetele casetei de bijuterii. Toate fac parte din recuzita unor amintiri de viata ce le rememorezi iarna, da, cred sigur ca iarna, atunci cand calatoresti cu trenul sau zbori cu... cu ce vrei tu!  Nu mi-am propus, ca stare, melancolia iernii dar iarna mi se pare atat de potrivita pentru un concert Ceaikovski, cu tot lirismul ei si al lui! Anul trecut, in decembrie, vizionam la Opera Romana, Evghenii Oneghin, tot opera marelui compozitor rus si oricat as iubi Italia, de Rusia ma apropii foarte mult iarna! Probabil iarna ma inspira mai mult iar model mai mare si mai alb ca Rusia, prin toata muzica, prin tot albul si prin toate pasiunile vietii, chiar nu am gasit! (Emoticon aflat in Transsiberian, cu Ceaikovski cu tot, desi ma asteapta avionul de Italia).

P.S.     Pictura de mai sus i-am lasat-o bunicii, ca dar de Craciun! Ea mi-a dat, ca de fiecare data, amintiri de viata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu