duminică, 30 august 2015

Inceput de toamna

.

    Tgia., Inceput de toamna 

 Anul asta am rostit cuvantul toamna,
 intr-un decor mirific (ce noroc!) si
 cuvantul,
 nu mi s-a mai parut tristo-poetic…

Am spus toamna, uitandu-ma la primele frunze aramii aduse de vant,
din inima muntelui padure,
jos, la malul unui lac cu lebede prezente…

 Am simtit toamna si cu ombra naturale si  porpora, cu arancio si un pic de violetto,
 un blu cobalto si terra di siena scura,
 un nero subtire aruncat pe marginea unei frunze de toamna

 Am lasat il verde cu toate nuantele lui in inima muntelui padure…
 sa-l regasesc, poate, toamna cealalta… nell'altra vacanza...


P.S.      Randurile de mai sus sunt un articol de pe blogul meu, scris in august 2013. Desenasem si o frunza pentru a asorta articolul cu noul decor aramiu. Astazi, 30 august, o zi in care suntem ocrotiti de Sfantul Alexandru, transform textul in cateva versuri. Un alt Inceptut de toamna, nell’altra vacanza! N-am avut inca timp pentru a picta un copac cu mii de frunze colorate cu toamna, dar postez o fotografie cu cel mai colorat cu toamna copac! Iar muzica postata nu putea fi alta 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu